Hamilton, eğitimi en geniş anlamıyla tanımlar. Topluluk üniversitesi kampüsünün parçası ve her buluşma ve gelişim fırsatlarına sahip bir öğrenci, böylece öğrenme yaşantısında eğitim deneyimi boyunca bir konu var. Sürdürülebilirlik, pek çok kişinin tamamlayıcı olduğunu düşünmeleridir
Hamilton çevre konularında derslerini kendi müfredatlarına odaklanmaya devam ediyor. Edebiyat, siyaset, ekonomi, etik, din ve teknoloji, biyoloji ve jeoloji dersleri gibi birçok disipline eklenir, çevre de doğrudan incelenecektir. Adirondack Parkı ve küresel ısınma kursu, çevre sorunları üzerine
odaklanan bir çalışma sunmaktadır. 2015 bahar, biyoloji Andrea Townsend Yardımcı Doçent Hilary Joy Greenhouse Müdürü Pitoniak sorumlu ve
Bilim Teknikeri Steve Pullman ile işbirliği içinde. Küresel Değişim Ekolojisi Semineri öğrencileri, kampüs boyunca sergilenecek sulu bitkiler, sualtı yeşil bir duvar inşa etti.
Çevreyle ilgili araştırmalar yapan disiplinlerarası programda, küçük dersler 1993 yılında başladı. Konsantratörlerin veya yoğunlaşmanın sayısını hızla artıyor ve 2005 yılında bu yolu da kapsayacak şekilde genişletildi. Bu program, büyük dengelerle bireysel çalışmaya odaklanmış; zemin ve beşeri bilimler, sosyal bilimler ve doğa bilimlerindeki pratik dersler gerektirir. Özel öğretim biyolojisi üyeleri, yer bilimi, hükümet, ekonomi, felsefe, İngilizce ve diğer disiplinler, öğrencileri titizlikle ve hayal gücüyle araştırarak tutumlarını araştırıp çevresel sorunlarla yakından çalışıp fark yaratmaya hazır olduklarını görüyorlardı. Hamilton çevre odaklı müfredat derslerini ve programlarını eklemeye devam ediyor. Akademik Program Adirondacks yerinde dayalı, uzun süreli öğrenme deneyimi. Bu beceriler ve anlama ile sıkı akademik çalışma ve yabani bağlamda yerel organizasyonlar ile birlikte çalışma, Adirondack Parkı tarafından elde edilen saha deneyimini birleştiriyor. Öğrenciler küçüktür ya da parkın sınırları içinde öğrenim gören ve yaşayan son sınıfın sonbahar dönemini geçirirler. Bu lokal, kampüs dışı disiplinler arası çalışma, yerel çevre konularına küresel etkilerle odaklanır. Öğrenciler, araştırılacak ekolojik, politik, ekonomik ve kültürel konulardan oluşan Adirondacks'ın doğal ve insan çevresi karmaşık karışımını geliştirirler. Program, yerin niteliği hakkında öğrenciler tarafından yönetilmekte, yer ve liberal sanatlar yapılmakta, yoğun disiplinler arası ve deneyimsel öğrenim için bir fırsat sunmaktadır.
Hamilton çevre konularında derslerini kendi müfredatlarına odaklanmaya devam ediyor. Edebiyat, siyaset, ekonomi, etik, din ve teknoloji, biyoloji ve jeoloji dersleri gibi birçok disipline eklenir, çevre de doğrudan incelenecektir. Adirondack Parkı ve küresel ısınma kursu, çevre sorunları üzerine
odaklanan bir çalışma sunmaktadır. 2015 bahar, biyoloji Andrea Townsend Yardımcı Doçent Hilary Joy Greenhouse Müdürü Pitoniak sorumlu ve
Bilim Teknikeri Steve Pullman ile işbirliği içinde. Küresel Değişim Ekolojisi Semineri öğrencileri, kampüs boyunca sergilenecek sulu bitkiler, sualtı yeşil bir duvar inşa etti.
Çevreyle ilgili araştırmalar yapan disiplinlerarası programda, küçük dersler 1993 yılında başladı. Konsantratörlerin veya yoğunlaşmanın sayısını hızla artıyor ve 2005 yılında bu yolu da kapsayacak şekilde genişletildi. Bu program, büyük dengelerle bireysel çalışmaya odaklanmış; zemin ve beşeri bilimler, sosyal bilimler ve doğa bilimlerindeki pratik dersler gerektirir. Özel öğretim biyolojisi üyeleri, yer bilimi, hükümet, ekonomi, felsefe, İngilizce ve diğer disiplinler, öğrencileri titizlikle ve hayal gücüyle araştırarak tutumlarını araştırıp çevresel sorunlarla yakından çalışıp fark yaratmaya hazır olduklarını görüyorlardı. Hamilton çevre odaklı müfredat derslerini ve programlarını eklemeye devam ediyor. Akademik Program Adirondacks yerinde dayalı, uzun süreli öğrenme deneyimi. Bu beceriler ve anlama ile sıkı akademik çalışma ve yabani bağlamda yerel organizasyonlar ile birlikte çalışma, Adirondack Parkı tarafından elde edilen saha deneyimini birleştiriyor. Öğrenciler küçüktür ya da parkın sınırları içinde öğrenim gören ve yaşayan son sınıfın sonbahar dönemini geçirirler. Bu lokal, kampüs dışı disiplinler arası çalışma, yerel çevre konularına küresel etkilerle odaklanır. Öğrenciler, araştırılacak ekolojik, politik, ekonomik ve kültürel konulardan oluşan Adirondacks'ın doğal ve insan çevresi karmaşık karışımını geliştirirler. Program, yerin niteliği hakkında öğrenciler tarafından yönetilmekte, yer ve liberal sanatlar yapılmakta, yoğun disiplinler arası ve deneyimsel öğrenim için bir fırsat sunmaktadır.
Yorumlar
Yorum Gönder